DIMSZ Digitális Kerekasztal
digitális marketing & transzformáció 2020-ban
2020. december 3. 13.00 – 14.00
Ormándlaki Balázs
Drive Online
Forgách Géza
GroupM
Pongrác Dávid
OXO
Asztalos Levente
Klikkmánia
Bay Áron
Exact Match
A DIMSZ Digitális Kerekasztal bemutatja:
Digitális marketing & transzformáció 2020-ban
Tölts el 1 órát szakértőinkkel a biztonságos online térben és tudd meg, hogyan hatott a COVID-19 az ügyfélkapcsolatokra, az e-kereskedelemre és a különböző keresőmarketing technológiákra. Tartsd naprakészen a tudásod, mi megadunk hozzá minden segítséget. Az előadáson való online részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Foglald le a helyed még ma!
Akikkel egy – virtuális – asztalhoz ülhetsz:
Ormándlaki Balázs, Forgách Géza, Pongrác Dávid, Asztalos Levente és Bay Áron
Save the date: 2020. december 3. 13.00 – 14.00
A DIMSZ Digitális Kerekasztal témája: Digitális marketing & transzformáció 2020-ban
2020 a változások és az új tapasztalatok éve, a most elindult folyamatoknak pedig még mindig nincs vége. A koronavírus járvány ugyanis az élet minden területére hatással volt. Nem képez kivételt ez alól a digitális marketing és azon belül a keresőmarketing sem. Éppen ezért itt az ideje kicsit leülni és megnézni, hogyan hatott ránk a COVID-19 ezen a téren.
A DIMSZ Digitális Kerekasztal 1 órás programjában az alábbi témákra és előadókra számíthatsz:
- 13:00-13:20 Ormándlaki Balázs /Drive Online/ előadása:
Témája, a 2020-as esztendő keresőmarketing tapasztalatai.
Előadása 3 főbb téma köré csoportosul:
- A COVID-19 érzelmi hatása: mint jelenség és ennek leképződése az ügyfélkapcsolatokban.
- Az e-kereskedelem fejlődése: pozitív, illetve negatív hatások, valamint a gyártó cégek megjelenése a webshopok világában.
- Keresőmarketing technológiák: a Shopping térnyerése, a feed alapú marketing kihívásai és az intelligens licitálási módszerek fejlődése.
- 13:20-14:00 Panelbeszélgetés:
Ormándlaki Balázzsal, illetve meghívott vendégekkel: Forgách Gézával a GroupM-től, Pongrác Dáviddal az OXO Holdingstól, valamint Asztalos Leventével a Klikkmániatól.
A beszélgetést Bay Áron a DIMSZ Keresőmarketing tagozatának vezetője moderálja.
A panelbeszélgetésben még az alábbi témaköröket is körbejárjuk:
- A digitális transzformáció kényszerű gyorsulása a hazai és a nemzetközi vállalkozó szektorokban.
- A COVID-19 hatása a startup piacra: lehetőségek és veszélyek.
- A globális szereplők (Google, Facebook, LinkedIn, Amazon, Apple) tovább erősödnek?
A Digitális Kerekasztal paraméterei: hol, mikor, mennyi?
A koronavírus téged sem akadályozhat meg abban, hogy figyelemmel kövesd szakmád változásait és naprakészen tartsd az ismereteid. Éppen ezért, a COVID-19 miatti korlátozásokra tekintettel a Digitális Kerekasztalt online formában, Google Meets előadás keretében tartjuk meg. Az időpont 2020. december 03. 13:00-14:00 óráig.
Szánd rá ezt az órát arra, hogy szakértői segítséggel együtt megnézed, milyen hatással volt, van és lesz a koronavírus a digitális marketingre és a transzformációra, a keresőmarketingre. Kezdj el már most felkészülni a várható jövő évi trendekre – ez a te érdeked.
Ne feledd: az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Ahhoz, hogy részt vehess az előadáson, nem kell mást tenned, mint az alábbi regisztrációs űrlap kitöltésével lefoglalni a virtuális székedet.
Még egyszer a legfontosabb részletek:
Időpont: 2020. december 03. 13:00-14:00 óráig.
Helyszín: Google Meets
Akik a Digitális Kerekasztalhoz ülnek: Ormándlaki Balázs, Forgách Géza, Pongrác Dávid, Asztalos Levente és Bay Áron.
Az előadás ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Regisztráció, ha szeretne értesülni eseményeinkről
Adatvezérelt Marketing Szövetség - DIMSZ
Cím: 1036 Budapest, Perc utca 8.
Telefon: +36 30 588 1344
E-mail: info@dimsz.hu
Web: www.dimsz.hu