Oldal kiválasztása

DIMSZ Digitális Kerekasztal - elérhető a felvétel

Digitális marketing & transzformáció 2020-ban

Tavaly decemberben tartottuk a DIMSZ Keresőmarketing tagozat szervezésében az első Digitális Kerekasztalt.

Az eseményt Balázs Ormándlaki (Drive Online) előadásával kezdtük, ami 3 főbb téma köré csoportosult:

  • A COVID-19 érzelmi hatása: mint jelenség és ennek leképződése az ügyfélkapcsolatokban.
  • Az e-kereskedelem fejlődése: pozitív, illetve negatív hatások, valamint a gyártó cégek megjelenése a webshopok világában.
  • Keresőmarketing technológiák: a Shopping térnyerése, a feed alapú marketing kihívásai és az intelligens licitálási módszerek fejlődése.

Ezt követte egy panelbeszélgetés Levente Asztalos (Klikkmánia), Geza Forgach (Group M) és David Pongrac (OXO Holdings) társaságában.

A panelbeszélgetésben az alábbi témaköröket jártuk körbe:

  • A digitális transzformáció kényszerű gyorsulása a hazai és a nemzetközi vállalkozó szektorokban.
  • A COVID-19 hatása a startup piacra: lehetőségek és veszélyek.
  • A globális szereplők (Google, Facebook, LinkedIn, Amazon, Apple) tovább erősödnek?
  • Az eseményről készül felvételt itt tudod megnézni: