Keresőmarketing hírek, cikkek, publikációk
A DIMSZ Keresőmarketing tagozata tagjai által készített tartalmakra fel is iratkozhatsz, így nem maradsz majd le semmiről.
Elérhető a webinárunk a digitális transzformációról
Tavaly bemutattuk az első kerekasztalunkat digitális transzformáció témában, most megnézhető a felvétel.
Digitális marketing és transzformáció 2020-ban
Szakértőink áttekintik a 2020-as év hozta változásokat a digitális marketing és a digitális transzformáció szemüvegén keresztül.
Mit várhatsz el reálisan a PPC kampányaidtól?
A PPC célok felállítása a mai napig egy fejtörést okozó feladat. Pontos meghatározásához egyaránt kell üzleti és marketing ismeret is, ezek nélkül nem lehet reális elvárásokat meghatározni. De mi van akkor, ha valamelyik hiányzik? Az alábbiakban összegyűjtöttük azokat a szempontokat, amelyeket még a hirdetések indítása előtt érdemes végigjárni, és lehetőségeink szerint megválaszolni. Valamilyen szintű rizikót minden esetben kell vállalni, a cél ennek minimalizálása.
Mi szükséges ahhoz, hogy hatékony PPC kampányaid legyenek?
Összegyűjtöttük azokat a tényezőket, amelyek alapfeltételei egy sikeres PPC kampánynak
Mi kell egy sikeres online kampányhoz?
Mindegy, hogy Facebook vagy Google AdWords hirdetésről van szó, sikeres online hirdetési kampány több pilléren támaszkodik: elég, ha az egyik kicsit gyengébb és máris veszélybe kerülhet siker. Olvassa el tanácsainkat!
Kulcsszókutatás
Kulcsszókutatás bemutatása
Konverzióoptimalizálás kommunikációs pillanatokon keresztül
A cikk szerzőjéről: 10+ éve foglalkozik az online kommunikációval. Pályáját elsősorban hazai vezető IT vállalatok online marketing, digitális területein kezdte, majd sokakhoz hasonlóan az ügynökségi oldalon kötött ki. Jellemzően a teljes webstratégiai spektrumon...
Hogyan tervezz online marketing kampánystratégiát?
A cikk szerzőjéről: Keresőmarketing szakemberként már 8+ éve foglalkozom közepes és nagy költségvetésű (1-20MFt/hó kampányköltésű) Google Ads fiókok kezelésével és konverzió fókuszú kampányok optimalizálásával. Az elmúlt 8 évben több piacvezető e-kereskedelmi és b2c...
Facebook/Instagram Ads alapmutatók
A cikk szerzőjéről: PPC-vel és online marketing elemzésekkel, valamint stratégiai tanácsadással foglalkozom. Szívügyem a szakmai edukáció, a tutorial.hu PPC-s szakírója vagyok. Szívesen oktatok céges szinten, valamint mentorálok junior PPC-seket.Amit a Facebook és az...
Google/YouTube Ads alapismeretek (alapfogalmak, működés rövid ismertetése)
A cikk szerzőjéről: Balázs az általános cégvezetés mellett Google Ads szakértő. Fő feladata a cég jövőképének kialakítása, ennek megvalósításáért felel. Ezen felül az online marketinggel kapcsolatos szakmai publikációk, tanulmányok elkészítése és a különböző...
Mi az a PPC?
A cikk szerzőjéről: Vállalkozásokat inspirálunk arra, hogy tudatosan foglalkozzanak az online marketing rendszerükkel, hogy a kiváló termék vagy szolgáltatás ennek megfelelő láthatósághoz is jusson az online térben. A PPC - pay per click - rövidítés magyarul kattintás...
A Keresőmarketing tagozat 2020-as tervei
2019. november 19-én reggel a Google budapesti irodájában tartottuk meg a Keresőmarketing tagozat alapító ülését. A találkozó előtt két nappal küldtem el a tagozatban résztvevőknek a tagozatvezetői pályázatomat, mert az egyik fontos napirendi pontunknak a...
Ne maradj le!
Iratkozz fel hírlevelünkre és kapj meg minden új tartalmat első kézből!