Oldal kiválasztása

Adatvédelem a digitális térben és a consent mód

Mi várható a jövőben?

A DIMSZ podcast legújabb adásában a digitális tér adatvédelmi és technológiai változásairól beszélgetünk, és kitekintést adunk, hogy mi várható 2024-ben ezen a területen. Az adás két szakértői vendége Miskovics Adrienn (Head of Innovation – WebMa) és Solcz Tamás (Head of Digital – Klikkmánia).

A műsor házigazdájaként Asztalos Levente, a DIMSZ Keresőmarketing tagozat alapítója két vendégével körüljárja, hogy milyen változásokra kell reagálni a digitális környezetben. Sok mindent újra kell gondolni, és, mint tudjuk, az ördög a részletekben rejlik.

Miskovics Adrienn arra figyelmeztet, hogy nagyon sokrétű változásokra kell felkészülni, hiszen az adatmennyiség határozza meg a marketing erőfeszítések minőségét is. Ezért kulcsfontosságú a consent manager helyes beállítása, ugyanis ennek elmulasztása esetén komoly adat- és üzleti veszteségekkel számolhatunk.

Az elméleti háttér után Tamás részleteiben is bemutatja azokat a gyakorlati lépéseket, amelyek helyes alkalmazásával elkerülhetjük az adatveszést és tökéletesen implementálhatjuk a consent módot.

Milyen akadályok várnak az adatvezérelt marketingre 2024-ben? Milyen új előírások és jogszabályok jönnek? Milyen újdonságokat vezet be a Google? Mire érdemes odafigyelni a consent mód v2 bevezetése terén? Hogyan tudjuk beállítani és ellenőrizni, hogy jól működik a consent mód?

Az adásban többek között ezeket a kérdéseket is megválaszoljuk és megosztunk néhány értékes, gyakorlati tanácsot is! 

A DIMSZ Keresőmarketing tagozatának honlapja: https://www.keresomarketing.hu/

Iratkozz fel a DIMSZ Podcast adásaira a kedvenc podcast lejátszódban:

Spotify: https://open.spotify.com/show/562emoFDukupMvaqQ1hFaP

Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/us/podcast/dimsz-keres%C5%91marketing-podcast/id1589998231

Castbox: https://castbox.fm/channel/DIMSZ-Podcast-id4620273

Google Podcast: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly9hbmNob3IuZm0vcy82ZDZlZDE1Yy9wb2RjYXN0L3Jzcw